marți, 4 decembrie 2012

Atitudinea Seducătorului

Bad boy

Odată, când eram foarte tânăr, unul dintre amicii mei, un tip foarte tare, m-a invitat să merg la o chindie cu el. Cum nu aveam oricum cu cine să ies în seara respectivă, am acceptat, ştiind că acest tip le avea cu agăţatul. Eram cumva în postura peştişorului care stă agăţat sub botul rechinului şi se hrăneşte cu bucăţelele pe care acesta le scuipă.
Am ajuns într-un cămin din regie, căutând adresa unde era bairamul. Mergând pe un culoar, am trecut prin faţa unei uşi deschise şi am văzut că înăuntru era o altă petrecere. Prin uşă am văzut o brunetă superbă, înconjurată de mai mulţi tipi care încercau să-i capteze interesul. Amicul meu a văzut-o şi el, mi-a făcut cu ochiul, apoi a trecut la treabă. A intrat pe uşă, a trecut printre tipii ăia, i-a spus ceva ce nu puteam auzi, apoi şi-a scos telefonul şi a început să noteze. În secunda doi era din nou lângă mine, rânjind satisfăcut – îi luase numărul de telefon!

L-am întrebat ce ia spus, iar el mi-a răspuns: „M-am dus acolo, am privit-o şi i-am spus: Scuză-mă, te-am văzut de pe hol şi spre deosebire de tipii ăștia, n-am timp să stau la bârfă. Vreau să ieşim împreună, îmi dai telefonul tău?

Nu e mereu nevoie să fii atât de direct, dar trebuie să foloseşti atitudinea pe care a avut-o amicul meu, super-atitudinea care te va face să fuţi mai mult decât orice text, truc sau maşină de fiţe. Această atitudine este:

Nu mi-e ruşine de dorinţele mele de bărbat. Nu mi-e ruşine de mine. Îmi trăiesc viața fără să mă scuz.

Vrei cu adevărat să te culci cu toate femeile pe care le-ai putea dori? Atunci nu te mai scuza! Nu te mai scuza pentru că vrei să te uiţi la o femeie frumoasă. Dacă te prinde că te uiţi şi te întreabă ce faci, spune-i! Spune-i că savurezi priveliştea corpului ei, şi să se ducă dracului dacă e atât de limitată încât nu poate aprecia un bărbat care nu se scuză că ştie ce vrea!

Nu te mai scuza că vrei să te întâlneşti cu o femeie! Nu te mai scuza că vrei s-o scoţi în oraş şi mai ales, nu te mai scuza că vrei să i-o bagi adânc femeii pe care o doreşti. Această atitudine directă, puternică este incredibil de excitantă pentru femei.

Ascultă! Nici măcar nu contează ce-i spui! Tonul vocii tale, expresia feţei, postura, viteza cu care vorbeşti, ceea ce exprimi non-verbal arată această atitudine mult mai mult decât cuvintele.

Asta nu înseamnă că trebuie să fii excesiv de arogant sau lipsit de umor. Poţi fi cald, prietenos şi în acelaşi timp direct şi puternic. Secretul e să găseşti echilibrul. După aceea, nu vei mai putea face femeile să stea departe de tine.

E uşor să-ţi spun că ar trebui să ai această atitudine, dar asta nu te va ajuta să o ai cu adevărat. De aceea, următoarele postări sunt foarte importante. Ele îţi vor arăta cum să instalezi această atitudine în tine însuţi, astfel încât să te surprinzi că o ai în mod automat când abordezi femei. Nici măcar nu va trebui să încerci sau să te gândeşti la asta. Se va întâmpla pur şi simplu.

Altă  convingere pe care trebuie să o ai dacă vrei să devii o maşină de sedus femei: „Nu mă demoralizează eşecurile pentru că învăţ din greşelile mele”

Într-un interviu, un campion de K1, fiind întrebat care e secretul succesului său, spunea: „ Când am intrat în primele mele lupte, nu eram chiar aşa de bun. Am luat bătaie la greu, dar am învăţat din greşelile mele. În loc să-mi plâng de milă, am studiat ce trebuie să fac diferit data viitoare şi ori de câte ori am fost pus în situaţii similare, le-am dat somn

Să fie clar – dacă nu eşti neobişnuit de norocos, sunt şanse să faci câteva greşeli exersând ceea ce înveţi aici şi, oricât de tari ar fi aceste trucuri, nu merg chiar 100%.

Dacă nu ştii să înveţi din greşelile tale şi să accepţi rateurile sporadice, nu vei ajunge nicăieri.

Ok. Aşa cum am promis, în postările următoare îţi voi arăta cum să trăieşti cu adevărat aceste atitudini, nu doar să citeşti despre ele. Dacă încă nu ai făcut-o, abonează-te pentru a te anunţa imediat ce postez următoarea lecţie, pentru a avea timp să o citeşti şi să o discutăm la comentarii.

3 comentarii:

  1. 1. Nu înțeleg deloc cum de nu ai comentarii la articole.
    2.Am râs la majoritatea dar nu datorită conținutului (care, fie vorba între noi, îmi pare bine obiectat)ci datorită formei.
    3.Reușești să vorbești despre femei fără a fi misogin. Cum faci asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Încă nu a îndrăznit nimeni să comenteze. Comentariile sunt moderate de Ciomu. Asta nu te face pe tine mai curajoasă, că dacă ești fată, n-are ce să-ți taie.
      2. Când te oprești din râs, cântărește-te. Trebuie să demolăm mitul conform căruia râsul îngrașă. Astfel, vom fi înconjurați de mai puține femei crispate.
      3. Cei mai mulți oameni își iubesc câinele, deși acestuia îi plac cu totul alte lucruri pe lumea asta și gândește cu totul diferit decât noi, însă au dificultăți în a accepta diferențele între sexe. Nu mi-ar place o gagică căreia să-i placă aceleași lucruri care îmi plac mie. Ar fi lesby și dependentă de bere și MMA.

      Ștergere
    2. 1. Și unei fete i se pot tăia chestii care ei i s-ar părea teribile. Unghiile, de pildă. Ai văzut cât de mult suferă o fată, cum se dă de ceasul morții și cât plânge atunci când i se rupe o unghie? Suferă mai mult decât bărbații. De asta niciodată nu ai să auzi o fată spunând :„Mi se rupe...unghia” Doamne ferește de așa ceva.
      2.Eu nu mă opresc niciodată din râs. Tocmai fiindcă mie frică de cântar. Dacă ai să ai timp să intri la mine pe blog ai să vezi că nu mint.
      3.Aici mi-ai dat bis închis cu exemplul cu câinele.

      Ștergere